دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

مصاحبه با منصور اولین ایرانی لیگ افسانه

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ



مصاحبه با منصور اولین ایرانی لیگ افسانه در ادامه مطلب



۱) اول از همه خودتون رو به طور کلی برای ما و کاربران سایت معرفی کنید.
پاسخ:  سلام به شما و کاربران سایت. منصور هستم ۲۷ سالمه بچه شمالم، گنبد کاووس. کار اصلی منم قماش هستش.

درباره آینده هم همون چیزی که همه میخوان، یک زندگیه خوب فقط همین  :)


۲) شما از کی شروع به بازی کردید و چطور با این بازی آشنا شدید؟
پاسخ: من دو سالی میشه که بازی میکنم ولی طریقه آشنایی من با بازی جالبه، محل کار من دوستام میومدن یکی از دوستام این بازی رو روی گوشی من نصب کرده بود هر روز میومد بازی میکرد، منم گاهی میدیدم داره بازی میکنه مسخرش میکردم میگفتم پاشو بازی چیه! :) نزدیک چند ماهی خودش بازی کرد که یک شب بهم یاد داد دیگه از اون شب معتاد بازی شدیم :) چون بیرون بهم Mans میگن دوستم این اسم رو برای اکانتم گذاشته بود.
۳) چه مقدار جم برای اولین اکانت خود خرج کردید تا به مکس لول برسید؟
پاسخ: حساب کتاب جم هم معلوم نیست، نمیدونم چقدر زدم ولی کم نبود :)

 


۴) از چه راهی اکانت خود را مکس کردید، مکسینگ یا راشینگ؟
پاسخ: راجبه این بازی همه نظر متفاوتی دارند، یکی از همون اول اکانت مکس میخره که بیاد تاپ پلیر دیده بشه، یکی هم عشقش اینه فارمینگ کنه آروم آروم بیاد بالا!
۵) نظرتون درباره ی اونایی که همون اول کار اکانت میخرن چیه؟ اصلا ایا خریدن اکانت کار خوبیست؟
پاسخ: خریدن اکانت دردسرهای خودش رو داره، اگه فروشنده مطمئن نباشه میتونه هر وقت دلش خواست اکانت رو برگردونه.به نظر من از همون اول خود آدم بشیته بازی کنه خوبه. فارمینگ هم دنیای خودش رو داره که از عهده من یکی که بر نمیاد :)
۶) بزرگترین رکوردی که کسب کردید در گلوبال چه رتبه و محدوده کاپی بود؟
پاسخ: بین اکانت های ایرانی، اکانت Andico رتبه ۴ گلوبال با کاپ 4917 شد. ولی از لحاظ کاپی اکانت خارجی رکورد بالاتر دارم که جزو تاپ ۱۰ گلوبال شد.
۷) آیا به نظرتون میتونین بعد این آپدیت به عنوان اولین ایرانی به لیگ Legend راه پیدا کنید و نام ایران رو بالا ببرید؟
پاسخ: دوست دارم اولین ایرانی باشم و وارد لیگ Legend بشم اما تعداد اکانت هایی که بازی میکنم زیاده که اکثرن تو محدوده کاپ ۴۸۰۰ تا ۴۹۰۰ هستند ولی اگه بتونم زمان بندی اکانت ها رو تنظیم کنم و یک زمان خاصی برای یک اکانت صرف کنم حتما این کار رو میکنم.

اگه خدا بخواد ایشالا همین نزدیکیا ۱ اکانت ایرانی توی لیگ Legend میبینید!


۸) بهترین استراتژی برای پوشینگ از نظر شما چیست؟

پاسخ: اگر دقت کنید همه تاپ پلیر های گلوبال ایر اتکر هستند. خیلی به ندرت هستش کسی که با گراند اتک رسیده باشه تاپ اگر هم اومده باشه یک زمان کوتاهی بوده. من خودم ایر اتک رو پیشنهاد میدم برای پوشینگ، درسته سخته اما به نظر من اتک رو مطمئن میکنه.


 ۹) روزی چند ساعت درگیر بازی هستید؟ تصمیم به ترک بازی هم گرفتید؟
پاسخ: والا روزی ۱۲ ساعت حداقل زمان برای پوش دادم چون تو کاپ بالاست و اینکه بتونی تاپ باشی و تاپ بمونی، اما چون تعداد اکانت ها بالاست روزی بین ۱۵ تا ۱۸ ساعت بازی میکنم. راجب ترک بازی هم تصمیمی .ندارم همین نزدیکیا فقط  یه مدت مجبورم یک ماهی بازی نکنم واسه اینکه بزودی زندگی جدید و عروسی جلومه ولی بعد از ازدواج هم برنامه دارم برای پوشینگ
۱۰) بازیکن مورد علاقتون توی بازی چه شخصی هست؟
پاسخ: راجبه بازیکن مورد علاقه چون با اکثر تاپ پلیر های گلوبال در ارتباط هستم، هر کدوم یک استراتژی خوبی دارند و نمیشه گفت کدوم خوبه ولی به نظر من الان بهترین بازیکن Roller هستش که نزدیک ۱۵ تا اکانت تاپ داره بازی میکنه. Battlebee هم یکی از بهترین بازیکن های گلوبال هستش که استایل اتکش از نظر من بهترینه! از بین بازیکنان ایرانی توی ایر اتک میتونم بگم یکی از دوستام که از زمانه Iran Black باهاش دوستم و دوستیمون خارج از بازی هم هست محمدرضا زیبا هستش که صاحب اکانت های ziba و GOD FATHER  میباشد که یکی از بهترین ایر اتکر های ایران هستش.
۱۱) مهم ترین چیزی که این بازی به شما در زندگی داد چیست؟
پاسخ: والا یکی از مهمترین ترین چیزایی که داد چند تا دوست واقعا خوب پیدا کردم که خارج از بازی هم میبینمشون.
۱۲) خانواده با بازی کردن شما مشکلی ندارند؟
پاسخ: والا خانواده غر غر که میکنن، کسی نمیتونه بگه خانواده گیر نمیده اما واسه من به اون صورت نیست!
۱۳) اگر در شرکت سوپرسل میتوانستید کاری انجام بدهید، اولین کاری که میکردین چی بود؟
پاسخ: واسه کار تو سوپرسل فکری نکردم یعنی اصلا امکانش نیست :)
یک برنامه نویس حرفه ای باید باشی که من در اون حدی نیستم پس واسه چیزی که نمیشه فکر نمیکنم!

۱۴) پیشنهادتون به تازه وارد ها چیست؟
پاسخ: پیشنهادم اینه سرِ زمان بازی و زندگی واقعی نظم بدن. بازیو هر چی بازی کنی سیر نمیشی ازش ولی از کار و زندگی میندازه پس بهتره حواستون به زندگی باشه. این بازیم مثله خیلی بازیا دیگه بعد یه مدت از مد میوفته

حرف پایانی/ خاطره ای جالب از بازی یا دوستان بازیکن
پاسخ: حرف پایانی هم ممنونم از همه دوستان که همیشه پشتم بودن و حمایتم کردن و یه حرفم با دشمنان: آب دریا با دهن سگ نجس نمیشه!
همگی موفق باشید.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی