دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز




لینک دانلود آپدیت کریسمس کلش آف کلنز

- ایجاد دکمه قطع بارش برف

- تبدیل ستاره های بازی بصورت برفی

- رفع تمام باگ های بازی

- تغییر در صفحه لودینگ بازی

لینک دانلود در ادامه مطلب




http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2015/01/download1.png

لینک دانلود اپل

لینک دانلود اندروید




۹۴/۰۹/۲۸
بابک

نظرات  (۷)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۵ محمد مهدی
ممنون خیلی عالی کار هم می کند
اقا دمت گرم ممنون تبدیت کریسمس خیلی خوب بود ممنون                           سایت بی نظیری هم داری
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشید
باعرض سلام شما دوست عزیز همیشه ابدیت های بازی کلش اف کلنز را میگزارید                                                                                لطفا بگید تا اگه میزارید از همین سایت دانلود کنم خیلی من دنبال ابدیت بازی میگشتم                                    
پاسخ:
با سلام
آپدیت بازی به محض منتشر شدن در سایت قرار میگیره
موفق باشید
چرا فایل بعد دانلود قابل بازشدن و اجرا نیست؟! :-(
پاسخ:
سلام
فایل ها تست شده و مشکلی نداره
خیلی ممنون ابدیت جدیدش جالب
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشید
خیلی عالی بود مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم موفق باشید
سلام خیلی ممنون 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی