دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

لینک دانلود ورژن جدید کلش آف کلنز



 بازی به نسخه 6.407 آپدیت شد.

امکانات اضافه شده

+اینفرنو قویتر شد

جاینت هفت همانطور که گفته شده بود آمد

+قابلیت چیدمان و سیو کردن چند بیس

+دارک دریل از تان هال هفت در دسترس قرار گرفت

+دارک دریل  دوم از تان هال هشت در دسترس قرار گرفت

+نمایش مدت زمان بوست باقی مانده

+امکان مقایسه کلن

+محدود شدن جوین به کلن به ده تا

+نمایش سلامتی هرو

+ستاره در نمایش لول سربازان رفت و جاش عدد شد

+افزایش تولید دارک دریل در تمام سطح ها

+دو برابر شدن سرعت آرچر تاور

+کاهش سلامتی آرمی کمپ

+افزایش سلامتی چند ساختمان



لینک دانلود  بازی کلش آف کلنز برای اندروید



حجم لینک : 50 مگابایت




دوستانی که دانلود کردن در قسمت نظرات اعلام کنند با تشکر

نظرات  (۴۵)

پس از نصب بازی اکانت قبلیم حذف نشه جواب بدین لطفا
خیلی خوب بود
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۳ محمد حسین سالکی
اقا تو رو خدا لینک دانلود هارو میزنم دانلود میشه اما بقیشو بلد نیستم خواهشمندم جواب بدین
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۳ امین آیدینی
سلام  عالیه  داداش اون دختایی که به دورشون مثل زرد پیچیده شدن جم می ده؟
میشه نظرهارو زودتر تایید کنید
می خوام کاربر سایت شما شم دوست عزیزم
میشه برنامه هک واقعیه کلش روبزارین خواهش می کنم جوابم روبده لطفا
واقعا این نسخه ی کریسمسه اگه نصب کنم به اون اکانته ا صلیم مربوط نمیشه این برا خودش یه لول و اونم یه لول رو هم دیگه تاثیر نمیدارن ممنون میشم جوابمو بدین
میگه اپدیت نسخه جدیدش از کجا دانلود کنم لطفا ادرس سایت بگین 
یکی بگه چطور من به مرحلهی قبلی برم چون  پاک کردم اشتباهی یکی بگه چطور دوباره مرحله ی قبلی برم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!میگین خواهشن؟؟!؟!!!!!!!
دمتون گرم
اقا خرید جم چیه 
کیه که گیفت کارد ۱۰ دلاری نمیخواد
 اینم نرم افزارش  app bounty
وقتی هر دفعه میتونید ۲۶۰۰ جم بگیرید اونم رایگان پس جم واس چی میخرید
سلام عالی بود
بابا الکیه هیچ یکیش کار نمیکنه

من لینک اولی رو دان کردم آپدیت میخواست...حالا معلوم نیست دومی کار کنه یا نه
چه جوری خود بازی را دانلود کنم برا لبتاب

عالی بود داداش
سلام همین الان باید برزرسانی شه باید چی کار کنم تو بازی نمیره
سلام همین الان باید برزرسانی شه باید چی کار کنم تو بازی نمیره
سلام خیلی عالی بود واقا مرسی میخاستم بدونم شما جم هم میدین لطفا جواب بدین!!
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
فعلا فروش جم نداریم
داداش ممنون یا به ترکی
ساول گارداش
بای بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اقا عالللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییی بود 
خسته شدم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلام  خوب بود من هم روی گوشی هم رو رایانه بازی میکنم  روی گوشی لول 7 فردا  دارک دریل من باز میشه هیجان زده ام ممنون

سلام  خوب بود من هم روی گوشی هم رو رایانه بازی میکنم  روی گوشی لول 7 فردا  دارک دریل من باز میشه هیجان زده ام ممنون

ببخشید برای کامپیوتر هم آمده خواهش می کنم سری جواب بدین.
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
بله برای رایانه هم اومده
من هنوز دانلود نکردم ولی می دونم با حاله 
من هنوز دانلود نکردم ولی می دونم با حاله خخخخخخخخخ
سلام اگه این بازی رو دانلود کنم روی کامپیوتر عمل میکنه
باسلام دوباره.آقا داخل کلش من اومده!!؟؟؟ باور کن 
آدرس ایمیلتون بدین تا عکسش براتون بفرستم
با سلام.
من ورژن جدید نصب کردم درخت کریسمس اومده!
میخواستم بدونم  چندتا جم میده؟؟
با تشکر
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
درخت کریسمس جم نمیده
اینا فقط شایعه است
میتونید به مطالب قبلی مراجعه کنید
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۸ امیرمسعود
اگه اینو نصب کنم اکانت قبلیم حذف میشه؟
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
با نصب این بازی مشکلی برای اکانت شما به وجود نمیاره
اگه بخوایین حسابتون رو به جیمیل سینک کنید
به مطالب قبلی وبلاگ مراجعه کنید
برا من فایل دانلود شده رو نصب نمیکنه چیکار کنم میگه در دسترس نیست
پاسخ:
دوست عزیز
از لینک دانلود دوم استفاده کنید

روی دوتا گوشی امتحان کردم منویسه برنامه نصب نشد چیکار کنم؟زبان روهم انگلیسی کردم بازم نشد.
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
از لینک دانلود دوم استفاده کنید
سلام اقا من بلد نیستم اپدیت کنم بعد از دانلود چیکار کنم؟با کامپیوتر کار میکنم البته ها.با برنامه بلو استک تا حالا بازی میکردم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
بعد از دانلود
رو برنامه کلیک کنید تا نصب انجام بشه
سلام آقا واقعا  دست شما درد نکنه از ده تا سایت دانلود کردم هیچکدوم کار نمیکرد فقط سایت شما کارش مثل خودتون درسته. ممنون بوس

معدن گولد و اکسیر لول دوازده هم او.مد


۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۶ امیر محمد
چجوری دانلودش کنم
پاسخ:
سلام
روی لینک کلیک کنید
مراحل دانلود به صورت فارسی هستش
مرسی ولی دیگه فایده ای نداره چون من حواسم نبود بازیو پاک ردم حالا هم بلد نیستم از اکانت قبلیم وارد بازی شم اگه میشه توضیح بدین

پاسخ:
سلام دوست عزیز
اگه حسابتون رو جیمیل وصل کرده باشید
میتونید بازی رو ادامه بدین وگرنه باید بازی رو از اول شروع کنید
اگه حسابتون به جیمیل وصل هستش
بازی رو دانلود کنید و با توجه به پست هایی که در وبلاگ گذاشتم حسابتون رو به جیمیل وصل کنید
اقا واس من دانلود نمیشه چکار کنم::

پاسخ:
سلام
اگه لینک دانلود اول براتون کار نکرد
از لینک دوم استفاده کنید
it is great این عالیه... ممنون از سایتتون
پاسخ:
ممنونم
موفق باشید
ممنونم به خاطر سایت خوبتون من این نسخه رو نتونستم تو سایت های دیگه پیدا کنم ولی بلاخره  یک سایت پیدا شد که فایل رو بی نقض   برای دانلود گزاشت
پاسخ:
خوشحالم که تونستین ازش استفاده کنید
عالی بود
پاسخ:
مرسی

thank very good

پاسخ:
موفق باشید
اقا این ورژن قدیمیه.اپ نمیشه
پاسخ:
دوست عزیز اگه لینک دانلود اولی براتون کار نکرد
دومی رو حتما دانلود کنید مشکلی نداره
bestttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی