دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

آپدیت کلش آف کلنز در کریسمس


همانند ورژن های کریسمس ۲ سال گذشته، امسال هم شاهد وجود آمدن درختان کریسمس با ظاهری جدید خواهیم بود که هنوز جزئیات کاملی از آن منتشر نشده است.

همانطور در عکس مشاهده می کنید در این ورژن مانند ورژن کریسمس سال قبل تله Santa معرفی خواهد شد. و همچنین رو گزینه Village Edit Mod یک علامت تعجب مشاهده می شود، که از این می توان فهمید که در Village Edit Mod نیز تغییراتی رخ خواهد داد.

Clash of Clans xmas tree at night توضیحاتی کامل از تمام تغییرات آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز در کریسمس 2015 clash of clans

Saved Layout!!

در ورژن جدید (کریسمس)، قابلیت ذخیره چند چیدمان معمولی و جنگی (War Base) برای هر روستا فراهم خواهد شد که کار را بسیار برای بازیکنان راحت می کند. از خصوصیات این ویژگی ورژن جدید می توان به تغییر آسان چیدمان های ذخیره شده در هر زمان و امکان ویرایش نقشه ها در هر زمان و خروج در هنگام ویرایش نقشه و ذخیره آن برای ادامه ویرایش در آینده، اشاره کرد.

ولی احتمالا محدودیت زمانی برای تعویض نقشه ها در نظر گرفته خواهد شد.

save layout توضیحاتی کامل از تمام تغییرات آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز در کریسمس 2015 clash of clans

ورژن جدید : ۲ برابر شدن سرعت برج کماندار Archer Tower

در ورژن جدید (کریسمس) سرعت تیراندازی برج های کماندار (Archer Tower) دو برابر می شود. این در حالی است که قدرت هر تیر آنها نصف خواهد شد یعنی در عمل هیچ تفاوتی از نظر آسیب رسانی نخواهد کرد (DPS آن هیچ تفاوتی نمی کند).

نکته قابل توجه این است که عملکرد این ساختمان در برابر نیروهایی است که فقط به یک تیر برای مُردن نیاز دارند، بهتر می شود. با توجه به اینکه اخیرا حملات BARCH افزایش چشمگیری داشته است و همچنین نرم افزار های Mod بازی پیشرفت کرده اند، احتمالا شرکت سوپرسل با این تغییر به مقابله با این مشکل برخاسته است.

یکی از نقاط ضعف این تغییر این است که، این ساختمان هم مانند X-Bow در برابر اسپل شفادهنده (Healing Spell) بسیار ضعیف عمل خواهد کرد.

archer tower faster1 توضیحاتی کامل از تمام تغییرات آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز در کریسمس 2015 clash of clans

new mine and collector1 توضیحاتی کامل از تمام تغییرات آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز در کریسمس 2015 clash of clans

ورژن جدید : سطح جدید معادن Mine/Collector و حفظ منابع بیشتر در جنگ ها

در ورژن زمستان (کریسمس) قرار است تغییرات عمده ای در مورد بالانس کردن منابع انجام شود که اهداف زیر را دنبال می کند:

     – افزایش دسترسی به اکسیر سیاه برای روستاهای سطح متوسط و جنگ ها (Town Hall سطح ۷-۸)

     – حفظ اکسیر بیشتر در جنگ های متوسط (Town Hall سطح ۷-۹)

     – افزایش دسترسی به طلا و اکسیر در روستاهای سطح بالاتر و جنگ ها (Town Hall سطح ۸-۱۰)


نظرات  (۳۲)

سلام میدونی این درخت کریسمس چطوری میاد ممنون میشم اگه توضیح دهی خدا نگهدار


با سلام  این راست هست که میگن تاون هال لول یازده داره میاد؟




پاسخ:
سلام
فعلا خبری نیستش
سلام من یه مشکلی دارم 
هنوز کلنم رو نساختم باید طلاهام 10000 باشه ولی برای من 7000 تا س 
و همه طلاهام پرن و مینویسه نمیتونی سکه جمع کنی 
چیکار کنم؟
سلام میشه بگی چ جوری میشه با جی میل رفت توی اکانت

ازسایت تتون خیلی بدم می اید توضیح زیادی یدید
تو اخرین ورژن چجوری میشه اسم عوض کرد
باعرض سلام وخسته نباشید
ببخشید ورژن جدید توبازارنیست باید ازکجادانلودکنم

 من تو کلش جمیل دادم الان رمزش یادم رفته چیکار کونم 
سلام میشه بگید کی سرباز های جدید میاد
سلام 
من تو وار با دیواراو حرف بد نوشتم 😔
بعد چند ساعت  از بازی اومدم بیرون اما دیگه نمی تونم برم تو بازی ! 
برام یک پیغام میاد که نمی تونم اینجا عکسشو بفرست بلد نیستم! 
می شه بگید باید چی کا کنم ؟!  یعنی دیکه نمی تونم با اکانتم بازی کنم باید از اول بازی رو شروع کنم ؟ 
تا اخر وار هم سبر کردم اما هنوز توبیخم و منو بن کرده 
عالی بود مرسی
آپدیت هم اومد بذارین

اگه بخوام بدونم بازیم پاک شده باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید
بازی بعدازچه مدت پدیت میشه
سلام. میخواستم بدونم در ورژن جدید میشه به یه فرد خاصی که مد نظره اتک زد؟؟
سلام 
ممکنه درباره اپدیت جدید توضیح بدین . مرسی .
سلام چکار کنم درختام زیاد بشه
پاسخ:
سلام
بستگی به خود بازی داره
کار خاصی نباید بکنی
سلام اگه میشه بگید کی ابدیت جدید می یاد

پاسخ:
سلام
به زودی منتشر خواهد شد
سلام لطف کنید درباره این مطلب که میگن تو ورژن جدید هر کس ده مرتبه از یک کلن بره بیرون و دوباره برگرده سیستم اجازه ورود بهش نمیده توضیح بدید ممنون
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
همچین چیزی صحت نداره
سلام چطور رشد و تکثیر این درخت ها توی بازی کلش زیاد میشه هر درختی بوته تنه درخت
راسته میگن تو ورزن جدید کلش شبم میاد. لطف کن یکم توضیح بده درباره ورزن جدید کلش
پاسخ:
سلام
نه داداش همش روزه
شب نداریم
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۸ بچه های ایرونی
سلام
یه سوال این درخت کاجهایی که بزرگتر هستند و تزیین طلایی رنگ دارند (منظورم درخت کریسمس نیست ) ایا درسته اگه حذفشون کنی هر کدوم صد تا جم میده و چطوریه که خیلی کم دیده میشه این درختها و چطوری بدست میاد
متشکر میشم پاسخ بدین
بای
پاسخ:
دوست عزیز
این درخت ها هم مثل درخت های دیگه هستند و فرقی ندارند
با سلام وخسته نباشید ببخشید من دهکردم پاک شده سیو هم کردم تو ایمیلم میشه توضیح بدین باید چیکار کنم دوباره برگرده تو نسخه ی کریسمس ممنون میشم توضیح بدین
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
در پست های قبلی توضیح دادم چگونه ایمیل رو کلش سینک کنید
ارشیو رو نگاه کنید
سلام خسته نباشین مدیریت محترم میخوام خواهش کنم بهم بگین چجوری توی این اپدیت کریسمس نام دهکده خودم و عوض کنم چون مثل نسخه های قبلی نیس تعغیر کرده تو رو خدا راهنمایی کنین مرسی
پاسخ:
سلام
نمیشه اسم دهکده رو عوض کرد
 
سلام ببخشید کی این درخت کاجا طلایی میشه و جم زیاد میده
سلام خسته نباشید بازی من حذف شده سیوهم نکرده بودم باید چیکار کنم تو
ورژن جدید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
نمیشه کاری کرد
این علامت وای فای که جدیدا روی صفحه میاد چیه؟

پاسخ:
سلام دوست عزیز
این علامت وقتی میاد که شما اینترنت قطع شده باشه
بعد اینکه اینترنت وصل شد علامت نشون داده نمیشه
تغییر نام در ورژن کریسمس رو اگه میشه توضیح بدین
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
در مطالب قبلی میتونید تغییر نام رو مشاهده کنید
خوب بود
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۲ رضا فریبرز
هر درخت کریسمس چند تا جم میده
پاسخ:
سلام
دوست عزیز درخت کریسمس فقط طلا میده
جم نمیده
تو سیو کردن بازی مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید
میدونید درخت کیریسمس چگونه میاد؟؟؟
خسته نباشی دادا
چندتا موردو ننوشتی اضافه کن 
پاسخ:
سلام دوست عزیز
شما اگه چیزی مد نظرت هست
در همین نظرات اعلام کنید تا بنویسم
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی