دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

ترفند جالب سنگ قبر برای دفاع

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ


شما زمانی که یک نقشه  با مقدار لوت 800 هزار رو مشاهده میکنید همیشه به دمبال این هستید که آیا سنگ قبری در گوشه و کنار این نقشه هست؟آیا تله های اون از کار افتادن؟آیا کلن کستلش سرباز داره یا خیر !اگر شما یک جمع بندی کردید وقت حمله کردنه پس این نقشه رو از دست نمیدید.حالا ما میخوایم به شما روشی رو نشون بدیم که با اون شما از سنگ قبر ها تسفاده خواهید کرد و دشمن رو گول میزنید.این روش در لیگ های بالاتر خیلی خوب جواب میده پس این آموزش رو از دست ندید

توضیحات در ادامه مطلب



زمانی که میخواستم به سمت لیگ مستر بروم میدیدم که سنگ قبرهای زیادی در اطراف و گوشه کنار نقشه وود دارد.من با این تفکر که تمامی تله ها از کار افتاده هستند و سربازی در کلن کستل آن نیست , حمله خود را آغاز میکردم و چیزی که در تفکرم بود وجود نداشت و اغلب شکست میخوردم

هر سنگ قبر معمولی پس از کلیک بر روی آن 20 Elixir اکسیر و هر سنگ قبر تیره به شما 1 Dark Elixir  اکسیر سیاه میدهد پس واقعا چیز حیاطی نیست و حتما لازم نیست آن ها را از سطح نقشه خود پاک کنید.خیلی از افراد برای تمیزکردن نقشه خود سنگ قبرها را پاک میکنند ولی من بعد از چندین هفته پاک نکردن سنگ قبرها متوجه شدم که بودن آنها در نقشه میتواند در دفاع به من کمک بسیاری زیادی کند.

سنگ قبرها را سر جایشان بگذارید.تله های خود را از نو بسازید و کلن کستل خود را پر از سرباز نگه دارید تا دشمن به شما حمله کرده و قافلگیر شود

کافیست امتحان کنید




نظرات  (۳)

دشمن فکر میکنه تله ها از کار افتادن به شما اتک میزنه بومب سربازا منفجر میشن جالبه
فقط یه سوال اگه من اونا رو نگه دارم باعث نمیشه که کمتر بهم حمله بشه
پاسخ:
موضوع پست هم دقیقا همینه دیگه
امید وارم این کار کمکم کنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی