دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

استراتژی فول پکا برای بدست آوردن نفت

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ


شاید تابحال به فکرتان نرسیده که میشه با پکا دارک جمع کرد ولی پکا یکی از نیروهای خیلی خوب برای جمع کردن دارکه

این استرتژی خیلی خیلی اسونه حتی از اتک زدن با بربر و ارچر و اسون تره

چون این استراتژی پرهزینه هست زیاد استفاده نمیشه ولی من ازش استفاده میکنم و نتیجه خیلی خوبی گرفتم من تونستم ارچرکویین خودم را مرتبا ارتقاع بدم ..امروز صبح ارتقاع کویین تموم شد و غروب زدم دوباره ارتقاع پیدا کنه



شب که دارید میخوابید کمپ خودتون رو خالی خالی کنین همین طور اسپل فکتوری ها و بعدش بزنید تمام باراکس ها تا جایی که جا داره پکا بسازه( مال من هر کدوم میتونه سه تا بسازه) و اسپل فکتوری رو بزنین فقط اسپل هیلر بسازه و با یدونه اسپل پویزن( سم-اولین اسپل دارک) بعد صبح که بیدار شدید میبینین کمپ پره از پکا

حالا برید جست و جو کنید و به دنبال مپ هایی بگردید که بیش تر از 2500 تا یا در همین محدوده دارک دارن و به اون ها حمله کنین و از اون جهتی نیروها رو بریزید که به مخزن دارک نزدیک تره و تعداد وسایل بیرون از دیوار کم تره چون اگه وسایل بیرون از دیوار زیاد باشه پکا ها دوره مپ میچرخند و حمله شکست میخوره

از اسپل هیلر زمانی استفاده کنید که جون پکا ها نصف شده یا بین چند وسیله دفاعی قوی مثل هیدن تلسا و ویزارد تور قرار داره ...دقت کنید اسپل هیلر را در جایی بندازید که پکا ها یه مدتی در ان بمانند

از اسپل پویزن برای از بین بردن نیروهای کلن کستل استفاده کنید

هرگز پکا ها را پراکنده نکنید زیرا اگر پراکنده شوند زود از بین میروند

من خودم یبار 3500 تا دارک جمع کردم با گلد و اکسیر




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی