دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز




آخرین ورژن کلش آف کلنز لحظاتی پیش منتشر شد


تغییرات نسخه ی v7.1.1:

* صعود به سطوح بالا برای رسیدن به perks, prestige و fancy badges

* سفارشی سازی badge قبیله خود با بخش badge editor

* Clan Wars Opt-in/Opt-out برای کنترل کامل بر قبیله

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک



شما میتونید در ادامه مطلب لینک دانلود رو مشاهده کنید






لینک دانلود برای اندروید


لینک دانلود کمکی



نکته اول: لینک دانلود تست شده هستش و الان روی گوشی خودم نصب شده و به خوبی کار میکنه

نکته دوم : دوستان زیادی دارن دانلود میکنند به همین خاطر سرعت دانلود کم شده ولی یه لینک کمکی دیگه اضافه شد

نکته سوم : لینک رو اگر با گوشی دانلود کردین روی گوشی نصب کنید و بازی رو شروع کنید اگر از پی سی دانلود کردین به گوشی تون انتقال بدین و اجرا کنید و بازی اجرا خواهد شد




نظرات  (۱۹۱)

من نصبش کردم نمیدونم ولی داخل بازی که میرم ارورمیده
 سلام کی اپدیتو میزارین  ؟؟

دوست عزیز این جدیدترین اپدیت در حال حاضر هست یا خیر؟
پاسخ:
سلام
نیم ساعت دیگه اخرین آپدیت رو در سایت قرار میدم
سلام ، من جیمیل ندارم.میخوام اپدیت کنم توبازار که اصلا اپدیت نمیشه..میترسم اگه اینجا اپدیت کنم، کلش دوباره از لول 1شروع شه..چیکار کنم؟اگه اپدیت کنم،پاک میشه؟؟😔
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۵ رضا امینی
سلام یک ساعت پیش نخسه جدید کلش اف کلینز امد ولی حالا نمیتونم دانلودش کنم اصلا وقتی میرم دانلود کنم کمم همون ورژن کهنه را میاره لطفا زودتر پاسخ بدین
عالی حرف نداره فقت چجوریمیتونم برای کامپیوتر رو دانلود کنم؟؟؟
فقط دمت گرم مشتی هستی😋😋😋
سلام میشه بگین این ورژن کدومه؟؟ایا همون دراگ پنجه؟؟

سلام من بازی رو از مایکت نصب کردم چندساعت بازی کردم خوب بود ولی یه دفعه قطع شدومینوسه متاسفانه کلش متوقف شده البته براخیلیا این مشکل پیش اومده براکل کلن ما وخیلیای دیگه به نظرتون مشکل کجاست؟



سلام من بازی رو از مایکت نصب کردم چندساعت بازی کردم خوب بود ولی یه دفعه قطع شدومینوسه متاسفانه کلش متوقف شده البته براخیلیا این مشکل پیش اومده براکل کلن ما وخیلیای دیگه به نظرتون مشکل کجاست؟



خیلی باحال
دانلود نمی شه؟
www.AWSurveys.com?R=3916738

سلام این رو بلواستکس هم میشه اوردش بالا اخه مندارم با پی سی باز یمیکنم

 

سلام دستتون درد نکنه دیروز دانلود کردم نصب هم شد ولی نمی تونم با ایکس مود کار کنم اگه نسخه ی جدید ایکس مود اومد حتما بزارید تو وبتون. 
ممنون
از هر جا دانلود می کنم وقتی دانلود تموم می شه می گه یه صفحه میاد پایینش نوشته cancelو بغلش install اینستالو می زنم یه پیغام میاد می نویسه app not installed لطفا کمکم کنید لولم بالاست
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
سیستم تون اندروید هستش؟
خدا جدو ابادتونو بیامرزه معرکه بود
فقط مرررررررررسی ازتون
عالییییییی حرف نداره از بازار دان نکنین سرعتش پایینه داداش وجدانا ترکوندیا یک یکی 
من کلشمو حذف کردم تا نسخه جدیدشو نصب کنم اما قبلش اکانتمو ثبت کرده بودم .حالا بعد نصب بازی دهکده ام رو چطوری پیدا کنم
پاسخ:
سلام
باید حساب جیمیل رو روی گوشی وصل کنید
بعدش تو بازی که وارد بشید
وارد حسابتون میشید
سلام من گوشیم اندرویده اگر دانلود کنم بالا میاد ?
پاسخ:
بله بالا میاد
اقا من با کامپیوتر بازی میکنم. این به درد من میخوره؟
پاسخ:
بله میتونید دانلود کنید
اگه ایکس مودم آپ جدیدش بیاد درست میشه؟
پاسخ:
بله درست میشه
من از رو کامپیوتر دان کرذم اگه بریزم رو سیدی و بدم به یکی میتونه از رو سیدی بریزه رو کامپیترش و بعد رو گوشی نصب کنه ؟؟؟؟؟
پاسخ:
میتونه نصب کنه
سلام یعنی کلا دیگه ایکس مود کار نمیکنه از این به بعد؟؟؟
پاسخ:
سلام
باید منتظر اپدیت جدیدش موند
اکس مود چرا کار نمیکنه
پاسخ:
تو کامنت های قبلی توضیح دادم
سلام .من اخرین نسخه رو از فاسروید دانلود کردم اما بازی نصب نشد اگه از اینجا دانلود کنم بازی رو اندرویدم نصب میشه؟؟؟نسخه قبلیش که نصب میشد.
پاسخ:
سلام
نسخه ای که من قرار دادم
بدون مشکل نصب میشه و ایرادی نداره
سلام
ایکس مود کار نمیکنه؟
پاسخ:
سلام
در اپدیت جدید امکان استفادش غیرفعال شده
سلام وقتی دانلود کردم برم تو بازی اونوقت با همین نسخه جدید بالا میاد آیا؟
پاسخ:
بعد اینکه دانلود و اجرا کردی
اون وقت وارد بازی شو

سلام

من رو بلو استیک هم نصب کردم جواب داد مرسی داری کارتون درسته

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

سلام من بازی روسیو نکردم اگه الان اپدیتش رونصب کنم اکانتم حذف نشه؟

پاسخ:
سلام
نه مشکلی پیش نمیاد
سلام برای من دانلو نمیشه عزیز چی کار کنم
پاسخ:
سلام
اگه منظورتون لینک دانلود هستش
از لینک دانلود کمکی استفاده کنید
اقا دمت گرم ممنون من دان کردم مشکلی هم نداشت الا اجرا میشه بی نقص
خیلی سایتت خوبه  فقطم دانلود  ورژن نیست مثلا بژزگترین غارته عالی بود دمت گرم و خوش حالم که حتی از بازارو  موبو مارکت و موبو جینیم جلو تری
میگ اون یکی کلش رو حذف کنم؟

پاسخ:
این فایل رو نصب کنید
اگه حسابتون روی کلش سینک هستش
میتونید حذف هم بکنید
من دانلودش کردم ولی روش میزنم مینویسه باز نمیشود  چرا ؟؟؟
پاسخ:
سلام
اگه سیستم شما اندروید باشه مشکلی نداره و دانلود میشه
دمتون گرم عالیه 
راستش من یه کلن دارم که ممنون میشم یه سری هم بهش بزنید
اسمش   Golden fire
لیدرش هم خودمم mohamad
پرچمش هم رنگین کمانه
بابا کلافه شدم آپدیتش کردم بازم باز نمیشه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
لینکی که دانلود کردید و نصب و اجرا کنید
رو لینک زدم ولی ارور میده چه کنم کارگرم بیکاره کمک
پاسخ:
سلام
لینک کمکی به زودی اضافه میشه
salam    damet garm fek nemikardam kar kone    halaletttttttttttttttttt
ممنون فقط کلن وار هم داره؟؟
پاسخ:
بله داره
 دمت گرم عالی بود
آقا خیلی ممنون
اقا ممنون خدا خیرتون بده.دق کرده بودم از بس بازی بالا نمی اورد.بازم مرسی .تنکس
خخخخخخخخخ ی ملت و نجات دادی اجرت با سیدالشهدا
سلام من از بازار دان کردم نشد الان از اینجا دانلود کنم درست میشه؟؟؟
پاسخ:
همین رو دانلود کنید حل میشه
دمت داغ دست گوگل پلی روبستی قربونت
اقا جان دمت گرن خیلی خوبی داداش ایول میخاسم بدونم این همون ابدید که امروز اومده ؟؟؟ ممنون داداش
پاسخ:
بله همینه
اقا نت ما خرابه اپدیت جدید چیه بازیمن نمیاد
پاسخ:
باید این اپدیت رو دانلود کنید تا بازی اجرا بشه
دمت هات

۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۶ یکی مثل همه
دمتون گرم 
چرا انقدر طول میده تا دانلود شه؟ دو سه دقیقه هست هنوز رو صفر درصد
پاسخ:
لینک کمکی الان اضافه میکنم
داداش حجم این خیلی پایینه ، مطمعنی کار میکنه دیگه ؟
پاسخ:
صد در صد کار میکنه
سلام داداش.من بازیم رو سیو نکردم حالاهم که میخوام وارده بازی بشم میگه آپدیت کن اگه این نسخه رو نصب کنم اکانتم پاک نمیشه ممنون میشم جوابمو بدید...
پاسخ:
سلام
نه داداش مشکلی پیش نمیاد نصب کن
عاقا جون مادرت من توو وارم خاک توو سر این گوگل
زدم دانلود فایل نمیشه کمممممممممممممممک
پاسخ:
لینک کمکی اضافه میکنم
سلام
من این ورژنو نصب میکنم ولی میگه شما باید اپدیت کنید

لظفا راهنمایی کنید
ممنون
پاسخ:
همین اپدیت رو گوشی خودتون نصب کنید
مشکل حل میشه
اقا دستت درد نکنه هر جا رفتم اینقدر دانلود بالاست قطع میشد مرسی از سرعت انتشار مطلب !!
من هنوز دانلود نکردم این آپدیدت همین الانه؟
پاسخ:
بله مال امروزه
این فایلی که قرار دادید برای بلو استکس هم هست یا نه
پاسخ:
دوست عزیز
امتحان کنید
اگه کار نکرد به زودی لینک دیگش رو میذارم
خیلی ممنونم از همه سایت ها بهتری
چرا نصب نمیشه؟
پاسخ:
اگه سیستم اندروید هستش مشکلی نداره
لینک کار میکنه و تست شده
سرعتش دانلودش پایینه ولی دمتون گرم خیلی بروزید  
سلام لطفا در مورد تغییرات بیشتر توضیح بده ممنون
پاسخ:
به زودی توضیحات کامل میشه
دوست عزیز ممنون به خدا ما الان تو کلن با بچه ها کار داریم

من لیدر کلن هستم اگه من نباشم بچه ها نمیدونن چیکار کنن

من به اعضای کلن هرچی بلد بودم یاد دادم دوستان من دارم

دان میکنم  پنجاه و نه درصد رفته ولی ممنون چون زودتر از همه گزاشتی دمت گرم  خدا هرچی بخوای بهت بده.....

ولی اگه بتونی یه توضیحاتی داخل سایت بزار که چجوری بتونیم کلش رو در بلواستکس بازی کنیم ممنون میشم اگه بزاری البته از الان ممنونم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
به زودی توضیحات کامل میشه
Dada man natonestam Dan .....konam bayad. chikar  konam

پاسخ:
لینک کمکی اضافه میشه
چرا نصب نمیشه؟
پاسخ:
اگه سیستم شما اندروید هستش
مشکلی نداره و نصب میشه
خودم تست کردم
ممنون
سلام داداش.
به فیلتر شکن نیازی هست

پاسخ:
سلام
نه نیازی نداره
سلام خسته نباشید .خیلی ازتون ممنونم واقعا لطف کردید.دمتون گرم.
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۸ میثم کلاته
من نفهمیدم باید چی کار کنم چی جوری باید دانلود کنم بازار که میرم یکی نوشته حذف یکی نوشته اجرا اجرا که میکنم ارور میکنه
پاسخ:
دوست عزیز
این لینک رو دانلود کنید و نصب کنید همین
داداش مال من دانلود میشه اما وقتی میخوام نصب کنم میزنه can not open the file توروخدا کمکم ک
پاسخ:
اگه سیستم شما اندروید هستش مشکلی نداره و تست شده نصب میشه
سلام از بازار دانلود کردم ولی بالا نمیاد چکار کنم
پاسخ:
همین رو دانلود کنید
سلام الان ورژن جدیدو نصب کردم از لول ۱ دوباره باید بازی کنم؟
پاسخ:
نخیر
از همونجایی که قبلا بودین بازی رو ادامه میدین
داداشی خیلی اقایی نسل جوونای ایرانو از منقرض شدن نجات دادی....
قربون داداشه ایرانی ای که رو دست جهان رو زده
سلام داداش من لول ۵۴ هستم کلش من اگه دانلود کنم پاک میشه ؟



پاسخ:
این لینک رو دانلود کنید و روی گوشی نصب کنید هیچ مشکلی برای اکانت شما پیش نمیاد
دانلود نمیشه سرعت خیلی پایینه
پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
vaghean merc azizam . hala begooo che taghiri karde
پاسخ:
توضیحات به زودی اضافه میشه
ببخشید من نمیدونم چجوری نصب کنم باید چیکار کنم لطفا بگو
پاسخ:
توضیحات داده شد
سلام من نسخه 7 کلش ک پنجم اسفند اومد رو دانلود کردم ولی وقتی میرم داخل بازی بازم دوباره همون پیام ک مربوط ب هشدار نسخه جدید رو بهم میده بعد اومدم تو سایت شما دانلود کردم ولی بازم درست نشد حالا چیکار کنم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
اگه این فایل رو نصب و اجرا کرده باشید
هیچ مشکلی نداره و بازی اجرا میشه
yeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TNXxXXxXxB
B-D
قربونت رو دست همه رو زدی
سلام ببخشید اگه بازی سیو نباشه بعد از اپ کردن امکان پاک شدنش هست؟؟؟؟
پاسخ:
نه نیستش
دستتون درد نکنه واقعا عالی بود
لینک دانلود ایراد داره
دانلود شد ولی اجرا نمیشه
پاسخ:
توضیحات نصب در پست اضافه شد
عاقا خدایی دمت گرم خیلی گلی فداتم چش و چال مایی ناموسن ی دونه باشی
دمت گرم عالی بود فقط سرعت دانلود پایین بود.
مرسی
از شما ممنونم . فقط میشه بگید چطوری اجراش کنم سریع جوابمو بدید اگه میشه
پاسخ:
توضیحات در پست داده شد
سلام دمت جیز دادشم حال کردم
سلام الان این لینکو دان کنم مشکلش برطرف میشه؟
پاسخ:
بله
چرا اینقد سرعت دانلودش پایینه
پاسخ:
همه دارن دانلود میکنن سرعت پایینه

خدایا این اینترنت پر سرعت رو از ما نگیر!!!مخصوصا اینترنت نسل جدید و پر سرعت ایرانسل خخخخ
اقا مرسی خیلی زحمت کشیدید
ببخشید میخاستم ببینم بازی قبلیم بعد از اپدیت پاک نمیشه؟
پاسخ:
نه مشکلی برای بازی پیش نمیاد
سرعتش تو حلقم نیم ساعته منتظرم دان نشده هنوز ولی بازم مرسی
پاسخ:
لینک کمکی میذارم الان
سرعت دان پاینه

پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
سلام عزیزم برای من باز نمیکنه  چیکار کنم ؟
پاسخ:
سلام
روی گوشی نصب کنید و اجرا کنید
اگه سیستم اندروید هستش میاره
ناموسن از کجا به این سرعت پیدا کردی گذاشتی رو سایت
salam dada damet garm aly bood
rasti khodet lvlet chande esm clanet chiye?
پاسخ:
سلام
لول من 70 هستش
اسم کلن رو بماند
من تازه دارم دانلود مکنم به خاطر زحمتی که کشیدی ایشالا در کنار خانوادت همیشه سلامت باشی پسرم 
عالیه دوسنون دارم
سلام میشه توضیح بدین تغییرات چیه دقیقا؟
پاسخ:
به زودی قرار داده میشه
agha damet garm
دمت جیز داداش 
تو بازار هنوز نیومده 
چه جوری بعد از دانلود روی موبایلم نصب کنم
پاسخ:
اگه از پی سی دانلود میکنید
روی گوشی تون بلوتوث یا با استفاده از کابل انتقال بدید
و بعدش اجرا کنید
این دیتا نمیخواد؟
پاسخ:
نه
میشه راهنمایی کنید چه جوری دان و نصب کنیم؟ ممنون میشم

پاسخ:
کامنت های قبلی رو مطالعه کنید
احسنت سرعت دان هم خوبه مرسی
مرسی اهل کجایی جیگر ;-)
Thanks alot
دمت گرم ،خماری کلش ناجوره 
توبود که سریع اپ کردی ایوووول
واقعا دستت درد نکنه
اگه نمیتونستم برم تو بازی وارمو از دست میدادم دستت درد نکنه
سلام خواستم تو یه سایت دانلود کنم نشد ولی اینجا شد ممنون
بابا دمت گرم من موندم اینو از کجا گیر اوردی گذاشتی تو سایت دمت گرم فقط سرعت خیییییییلی پایینه نیم ساعته زدم هنوز چهار درصد اومده

پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
سلام سه ساعت وقت میبره برا دانلود:(
پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
خدایش دمت گرم از طرف بچه های persai gulf
فیلتر شکن میخواد؟ باز نمیشه
از کجا فیلتر شکن بیارم
پاسخ:
نیازی به فیلتر شکن نیست
با سلام چرا دانلود نمیشه گیر میکنه؟
پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
خیلی گلی فداتم

مرسی خیلی با حالی
سلام رفیق دمت گرم از اپدیت سریع
دم شما گرم .پوز بازارو زدی .اونا هنوز نسخه قبل از میلادو دارن خخخ
سلام چرا من هرکاری می کنم دانلود نمی شه
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
توضیحات در کامنت های قبلی
سلام خستہ نباشید.
لینک مشکل داره هرو وقت روش کلیک میکنم یہ صفحہ تبلیغات باز میشہ هم با پسیپے سے امتحان کردم هم گوشے
لطفا راهنمایے کنید.
مرسے

پاسخ:
سلام
لینک کمکی اضافه شد
مرسی خیلی گلی
damet garmmmmmmmmmmmm
اجرکم عند الله،گوگل پلی جلوت لنگ میندازه،دست خوش
سلام میشه از mobo gine دانلود کرد با همین لینک

دلمونو شاد کردی،،،،،خدا دلتو شاد کنه .....یدونه باشی
دمت جی ی ی ز ز ز   و  بیلیز ز ز ز
ممنون
باید از کجا دان کنم

تو بازار نیستش


چه کااااااارکنم
پسر دمت گرم،هنوز برنامه بازار ارتقا رسانیشو نذاشته ولی تو گذاشتی،بیگ لایک
دمتون گرم
آقا دمت گرم.ممنون
دمتون گرم


هیچ جای دیگه ای من این ورژن رو پیدا نکردم

سلام 
نصبش کردم ولی بازم داخله بازی نمیره و پیام اپدیت میده!! چکار کنم؟؟ 
پاسخ:
باید اینی که دانلود کردین رو اجرا و نصب کنید
ممنون عالی بود بوس بوس
بابا دمت گرم ایول داری.تا مرز خودکشی رفته بودم;-) 
وقتی این ورژن رو نصب کنی سیو قبلیت پاک نمیشه
پاسخ:
نه
 لطفا منو همراهی کنید چتوری دان کنم

پاسخ:
توضیحات در پست داده شد
ای خدااااااااااااااا
agha shade kelenchet damet garm hal dadi
ایول دادا دمت گولی هنوز بازار هم نزاشته نسخه جدیدشو خیلی باحالی
منم دارم دانلود میکنم ولی سرعتش خیلی پایینه خدیا توکل به تو
پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
خدایی دمت گرم
آقا دمت گرم منم هنوز نصب نکردم ولی با توجه به صحبت های بچه ها درسته دیگه
فقط سرعت دانلود سایتت پایینه
پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
کارتون عالیه مرسی
slm.vaghan dametoon gizz kheili bahalin karetoon doroste
دمت گرم داش لوش به لوش میگشتم دنبالش دمت گرم اقایی 
سلام سرعت دانلود خیلی پایینه😢
پاسخ:
لینک کمکی اضافه شد
پسر کارت درسته خدایی دمت گرم مررررسی
دمت گرم سالاری
سلام اقا چرا بازار لینکو نمیزاره؟
پاسخ:
همین لینک رو نصب کنید
سلام خدایی دمت گرم.حیفم اومد نظر ندمو ازتون تشکر نکنم.عالی
پاسخ:
ممنونم
سرعت دان خیلی پایینه چیکار کنم ؟!
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
صبور باشید
همه دارن دانلود میکنند
به خاطر همین شاید کند باشه
بابا تو دیگه کی هستی دست گوگل پلی رو بستی. دمت داغ
Eyval to ye melato nejat dadi
پاسخ:
:ِD
ممنون
Tnx daswshi ...hanoz bazar ham nazashte in noskhe ro <3
پاسخ:
بازار هم اگه قرار بده
همین ورژنی هستش که الان لینکش رو گذاشتم
روی گوشیم نصب کردم و بازی رو میاره
مشکلی نداره
موفق باشید
آقا دمت گرم خدایی اگه یکم هم راجع به ویژگی های اضافه شده توضیح بدی واقعا ممنون میشیم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
به زودی توضیحات کامل قرار خواهد گرفت
پیگیر سایت باشید
دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش میکنم
دمت گرم خیلی آقایی امیدوارم همیشه بروز باشید
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
دیتا نداره این بازی؟ نصب کنم کافیه؟ممنونم ازتون
پاسخ:
لینک دانلود رو نصب کنید و اجرا کنید
همین
دانلود نمیشه راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
لینک دانلود مشکلی نداره
تست شده هستش
تا الان سه هزار نفر دانلود کردن
چرا برای من اپدیت جدیدش نمیاره تو بازار 
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
اگه این لینک رو دانلود کنید
نیازی به بازار نداره
آخرین ورژن همینی هستش که گذاشتم
Thnx dadash eyvaaaal
مرسی مرسی مرسی <3
در ضمن بلو استکس هم همین نسخه رو پشتیبانی میکنه برا اون دسته از دوستانی ک مثل من از پی سی بازی میکنن .
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
امتحان کنید
اگر جواب نداد لینک دانلود به محض منتشر شدن قرار داده میشه
لینک دانلود روی اندروید به خوبی کار میکنه
سلام من بلد نیستم ابدیت کنم بازی مو لطفا توضیح ب
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
لینک دانلود رو بعد از دانلود کردن روی گوشی خودتون نصب کنید
همین
سرعت اپدیت وبلاگت روووانیه
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
ایول داری دمت گرم ،هیچ مارکتی نداشت اپدیتشو ، لامبورگینی باید جلوت لنگ بندازه
مرسی
salam dasteton dard nakone
ایول داری دمت گرم ،هیچ مارکتی نداشت اپدیتشو ، لامبورگینی باید جلوت لنگ بندازه
پاسخ:
ممنونم
 بابا ایول بروز بودنت منو کشته داداششش
پاسخ:
لطف دارین
aga damet garm 
پاسخ:
خواهش میکنم
اووووف سرعت عملتون رو عشق است ، دس خوش 
پاسخ:
ممنونم
آقا من هنوز دارم دانلود میکنم
اما میدونم کارت درسته!!!
پاسخ:
دوست عزیز
لطف دارین
لینک دانلود تست شده می باشد
وارد میشه

پاسخ:
لینک دانلود تست شده هستش
سلام چرا من نمتونم نصب کنم بلد نیستم توضیح بدید لطفا 
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
اگه سیستم شما اندروید هستش
لینک دانلود رو تو گوشی خودتون نصب میکنید
و بازی اجرا میشه

بابا ایول بروز بودنت منو کشته
ایوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
پاسخ:
سلام
مرسی دوست عزیز
بابا سرعت
خدایی خوشم اومد.
مرام خرج کردین بابا.دست مریضا
پاسخ:
سلام
ممنونم دوست عزیز
لطف دارین
دمت گرررررررررررررم از فارسرویدم سریع تر بودی ایول داری داداش

پاسخ:
سلام
ممنونم دوست عزیز
سلام

من با لپ تاب و بلو استکس بازی میکنم.


چیکار کنم؟ نمیذارین؟
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
فعلا لینک اندروید منتشر شده
به محض اینکه برای سیستم دیگه لینک دانلود اومد در سایت میذارم
داداش دستت درد نکنه مرسی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم لطف دارین
واقعا دمت گرم  تو فوق العاده ای
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز
ممنون دستتون درد نکنه چه قدر سریع گذاشتین تو سایت
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
لطف دارین
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۹ دانلود آهنگ جدید
مرسی که انقدر سریع قرار دایدن برای دانلود .
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
وظیفه است

ایول دمت گرم 

هنوز دان نکردم 

ولی اولین نفر بودی

پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز
یه دنیا ممنون،،، هنوز مارکت‌های ایرانی اندروید مثل بازار آپدیت بازی رو قرار ندادن... کارتون عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنونم
شما لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی