دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

چگونه از سرقت اکانت کلش در امان باشیم؟

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ




رمز gmail تا بده تا برات جم بفرستم.

بازی رو هک کردم، یوزر و پسوردت رو بده برا تو هم هک کنم.

یه نرم افزار دارم بازی رو هک می کنه.

بده تا برات یه روزه لول تا ببرم بالا.

بده تا برات هک کنم.

بده تا قویت کنم.

تو که بازی نمی کنی بده تا برات بازی کنم بعد که اومدی بهت میدم.

بده تا برات غارت کنم.

بده تا برات وار هارو ببرم.

اکانتتو با قیمت بالا نقدی می خرم.




این جملات را بار ها در چت های گلوبال شنیده اید که انسان را وسوسه می کند. حتی برخی از این افراد سود جو  وارد بعضی از کلن ها می شوند و همین پیام ها را میدن. به عنوان مثال دوست خودم، یکی تو کلنشون بهش گفت می خوام از این بازی برم اگه میشه رمز اکانتتا بده تا برات جم بفرستم.

متاسفانه در کشور ما بعضی از افراد سود جو زحمات چندین روزه یا چندین ماهه دیگر بازیکنان را به فنا می دهند و فقط به فکر خودشونن. این افراد نه تنها باعث از بین بردن زحمات دیگران می شوند بلکه آرامش روحی آنها را نیز از بین می برند.

توصیه ما به شما اینه اگر کسی به شما جملات بالا را گفت (حتی اگر لیدر کلنتون یا دوستتون یا حتی مدیر و نویسنده این سایت) بهش بگید نه. و اینو بدونین چیزی که مهمِ زحماتیه که کشیدین، نه الماس یا نه سطحی (Level) که بدون زحمت به دستش بیارین.




نظرات  (۴)

اخخخخخخ داداش شرمنده حواسم به متنش نبود واقعا عذر میخوام سایتتون واقعا عالیییه
داداش خر خودتی من جیمیلو و رمزو به بابام هم نمیدم
سلام چگونه اکانت خود را به گوگل متصل کنم.
من اکانت فرد دیگری را خریداری کردم آیا برای من مشکلی پیش می آید؟
لطفا مرا راهنمایی نمایید
09338660895
سلام
گوشیمو دزدیدن از قضا سارق کلش بازه
چند بار هم پس ورد رو عوض کردم اما همچنان به بازی دست رسی داره چیکار باید بکنم؟
پاسخ:
سلام
اگه اکانت شما به گوگل متصل بوده
و شما رمز جمیل رو عوض کنید دیگه کسی نمیتونه به بازی دسترسی داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی