دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

دنیای کلش آف کلنز

همه چیز در مورد بازی کلش آف کلنز

555


لطفا اول اموزش را تا انتها بخونید

دیشب تصمیم گرفتم گوشیمو ورژن اندرویدشو ارتقاء بدم برای همین به 4.2.1 اپدیتش کردم اما فکر اینکه بعد اکانتمو درست برگردونم تو ذهنم بود


خوب قبل از هر چیز حتما اکانتتون را با گوگل پلاس سینک کنید یا همان جیمیلتون و مطمئن بشین سینک شده حتی برای اسوده خاطر بودن با اکانت فیسبوکتون نیز بازی را سینک کنید


پس حتما مطمئن بشین بازی سینک شده بعد اپدیت کنید.

حال به فرض شما ورژن اندرویده گوشی را ارتقا دادین و گوشی صفره صفره

ابتدا نرم افزار گوگل پلی سرویس Google play servic را نصب کنید سپس در ان انلاین شوید

سپس نرم افزار Gmail را نصب نموده و اکانت خود را در ان انلاین کنید و

در مرحله اخر نرم افزار +G یا همان گوگل پلاس +google را نصب نمایید و در ان با اکانتتان انلاین شوید


حال کلش اف کلنز را دانلود کنید و نصب کنید پس از اتمام نصب وارد بازی شوید خوب مشاهده میکنید بازی از صفر باز میشه شما اگر دقت کنید در بالا سمت چپ گزینه ای به نام Sign in G+ که پایینش نوشته i have all ready account این گزینه کلیک کنید پس از

لودینگ از شما در پنجره ایی در بازی سوالی پرسیده میشود شما روی گزینه Yes کلیک کنید سپس بازی رفرش میشه و اکانت شما برمیگرده


اما اکانت بنده به این صورت برنگشت و تنها لودینگ میشد و رفرش نمیشد که اکانتم برگرده

پس چکار کردم؟

ابندا اطمینان پیدا کردم که نرم افزارهای مورد نیاز حتما اخرین ورژنشون نصب باشه  وارد بازی شدم و پس از ان در قسمت Setting  سمت راسته بازی کلیک کردم و در قسمت Sign in G+ کلیک کردم پس از لودینگ

بازی ازم سوال کرد و گزینه YES را زدم سپس بازی رفرش شد و اکانت  بنده نیز بازگشت



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی